Heeft u een vraag over het gebruik van iDIN als inlog- en identificatiemethoden op uw website? Op de pagina veelgestelde vragen worden veel vragen al beantwoord. Wellicht zit die van u hier ook bij.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij of heeft u een specifieke bankgerelateerde iDIN vraag, dan kunt u contact opnemen met uw eigen bank. Voor overige vragen kunt u gebruik maken van het contactformulier.










    Velden gemarkeerd met een * moeten verplicht worden ingevuld.
    Lees onze privacy- en cookieverklaring.

    Ben u een consument en heeft u een vraag over iDIN?
    U autoriseert een iDIN-transactie in uw eigen bankomgeving. iDIN heeft geen eigen systemen en heeft daarom geen inzicht in transacties. U kunt daarom bij vragen over een iDIN-transactie het beste contact opnemen met het bedrijf of de instelling bij wie u een iDIN-transactie probeert te doen of contact opnemen met uw bank.

    Wilt u de vraag toch aan ons stellen, dan hebben wij (persoons)gegevens van u nodig, die wij indien nodig zullen doorzetten aan uw bank en/of de identiteitsdienstverlener van het bedrijf waar u een iDIN-transactie heeft gedaan.
    Door de vraag bij ons in te dienen gaat u er – voor zover vereist – mee akkoord dat wij uw (persoons)gegevens doorgeven aan de betrokken bank en/of identiteitsdienstverlener.